вторник, 7 август 2018 г.

Парфюм sexy lady

Здравейте,
Днешната публикация е малко извън моят комфорт(защото не ме бива да
описвам аромати ), но си помислих ,че може да бъде любопитна за някои читатели .
Парфюмът по аромат е подобен на т.в на AVON  celebre .. (сладък , не натрапчив) аромат . Мисля че и малко се доближава до т.в на бон-бон . Парфюма е добър , издръжлив , Абе просто си ми харесва , издържа цял ден .закупен е от китайски магазин , но мисля че е лесен за откриване . За хората които повече "разбит ,,ще сложа и състава на парфюма . Забравих да  спомена че парфюма е 100 мл. 


Надявам се по някакъв начин да съм ви била полезна . 
ЧАО -Е 

Няма коментари:

Любими за м. Март

Здравейте ,  Още един месец измина ..  Реших всеки месец  да публикувам любимите си продукти , защото лично на мен са ми доста любими и п...