петък, 22 юни 2018 г.

Ревю-депилиращ крем Дева

Здравейте,
Днес ще ви споделя  какво пробвах преди по-малко от месец и какво открих аз сама за себе си . 
Става  на въпрос за депилиращият крем на дева, който се води за чувствителна кожа с Д-пантенол и масло от бор . 
Намерих го най-случайно на рафта до кремовете за ръце и лице в супермаркета,и реших да го пробвам . 

Какво обещава този продукт?

-Специално разработена формула с ефикасно действие,предназначена за бързо и безболезнено депилиране на кожата. Разрушава структурата на косъма до самата му основа , без да дразни кожата . В състава му е включено натурално масло от бор със силно изразено антисептично и тонизиращо действие и Д-ПАНТЕНОЛ

Какво е моето мнение за продукта?
Прочетох ,,начин на употреба"
 И изпълних всички стъпки който са написани  на опаковката . 
ДА след това кожата ми беше изключително мека на краката (аз там го използах ) ,но я усещах много чувствителна . 
След два дена отново започнаха да ми изникват нови косъмчетата . Аз лично  не виждам смисъл много от този продукт . Попринцип използвам или самобръсначка или епилатор . Преди време бях ползвала друг депилиращ крем , но той можеше да се ползва и за по-нежни места . 
Цената му беше доста намалена беше 1,90 лв. И за тази цена си струва да се пробва .

Дали бих си го купила пак? 

Да . Бих го ползвала за по спешен случай 
Тази опаковка от 100 мл. Ми стигна за два пъти . 

 Е


Няма коментари:

Любими за м. Март

Здравейте ,  Още един месец измина ..  Реших всеки месец  да публикувам любимите си продукти , защото лично на мен са ми доста любими и п...