петък, 6 април 2018 г.

Любими за м. Март

Здравейте , 

Още един месец измина .. 
Реших всеки месец  да публикувам любимите си продукти , защото лично на мен са ми доста любими и полезни този тип публикации и видеа .
Нека да започваме .. Като за първи път ще споделя , не само грим и козметика , но и любим филм и песен , надявам се да е по-интересно за Вас . 
Ще има по един продукт от категория . Например един продукт за коса , един за лице и т.н  
Нека да започваме с  любимците за март .. 

1- Първият продукт както казах по горе е за коса 

 Това е терапията за kоса на AVON (тази с червеничкото )
Използвам ги на добре измита коса, изпомпвам 2-3 пъти от продукта и нанасям  САМО на краищата на косата ми. Доста я ,, Съживява''  да си призная , държи се добре до другото измиване на косата , не я омазнява допълнително , въпреки че имам мега мазната коса ..Пише че подпомага растежа на косата , но за това нямам наблюдение .  


2- Вторият продукт е за лице . 

Преоткрих Розовата вода на Milva . Използвам я като тоник за лице , премахва ,,напудреният'' вид на кожата , за освежаване в топлото време .. Доста ми допада ,нее скъп продукт и е мултифукционална да си призная .. 

3- третият продукт е за тяло . 

Влюбих се в душ -гела на Avon .. 
Първото е че е ЛИЛАВ  . Второ мириса му е божествен , за съжаление не остава на кожата след като се използва , но като изключим това  си върши работата , пени се добре с малко количество от продукта . 

4- Любимото ми червило този месец е на Golden Rose от колекцията Vision lipstic № 111 
имам ревю на това червило така че ще оставя линк към него , ако ви интересува .  тук 

5-Любим ми е и ББ крема на Garnier 

- Този крем е мега як .. 
Използвам го винаги като излизам, доста е икономичен , използвам го от 2 месеца интензивно и е още на половина .. Текстурата му ми харесва , как стои на кожата , как се държи през деня, абе любимец е .. :D имам подробно ревю на крема в блога , ако ви интересува може да го потърсите . тук


6 - Любим филм е

 ,,Takers''(обирджии )- Майко мила .. Та този филм ме накара да се разплача (това  не се е случвало от дооста време..) Просто е уникален!!Признавам си , не бях го гледала до сега , но не ми е харесвал толкова филм  от както гледах Три метра над небето ! 


Уникални актьори , уникални сцени  .. НЕВЕРОЯТЕН 

7 Любима песен е Boom boom tam tam . .

 Първият път като я чух , реакцията ми беше  - ,, това песен ли е изобщо ? '' .
Ноо , същият ден просто без да се усетя си я тананиках и  припявах... Абе  доста ми харесва да си призная ... (малко ме е срам ама ... 


И това бяха моите любимци ,надявам се да ви е било интересно .. 

               -Е

                   

Любими за м. Март

Здравейте ,  Още един месец измина ..  Реших всеки месец  да публикувам любимите си продукти , защото лично на мен са ми доста любими и п...