петък, 26 януари 2018 г.

крем за лице Deva vit.C - ревю

Здравейте, 

Днешното ревю е на един крем за лице , който използвам в момента и съм  на две мнения за него .

ДЕВА ВИТАМИН Ц + ПРО РЕТИНОЛ ЛАЙТ КРЕМ 

Съдържа: Vit C, Vit A, Pro-Retinol, плодови киселини и UV - филтър.

Подходящ е за: мъже и жени, които живеят под постоянен стрес.  За нормална към суха кожа. Той е идеален за ежедневно третиране на кожата придавайки и здрав и младежки вид.

Кремът подхранва и тонизира кожата на лицето и шията. Съдържащите се активни съставки, в неговата формула, стимулират възобновяването на клетките, овлажняват епидермиса и повишават устойчивостта на кожата от вредни външни влияния. Този крем, с леко избелващ ефект, освежава кожата и е идеален за ежедневна поддръжка на здравословния младежки вид.
Дневен крем Дева с Витамин С и Pro-Retinol е много подходящ за жени, подложени ежедневно на стрес и напрежение.

На крема ползвах първо една мостричка  ,която беше в списание ,,Журнал ''  . Използвах я до К-Р-А-Й (буквално )  и бях не само очарована , но и  възхитена  от този крем .


След известно време  реших да си взема и  самия крем , който  ме спечели от първото му използване . Търсих мнение за него в  интернет пространството ,но  уви нямаше нито едно ревю за него .. (което смятам да се промени ) . 
И така започнах да го използвам интензивно от 25-30 дена .
Крема е с лека ,по-мазна текстура ,бяла на цвят (както всеки нормален крем ) , бързо попива в кожата, а аз имам и мазна кожа , но не я омазнява допълнително (въпреки че е за по-суха кожа предназначен ), а я подхранва и  кожата ми се усеща хидратирана  , подхранена и т.н  
Стигаме и до по-важната част а тя е  : От този крем ми излизат страшно много пъпки !! 
Не говоря за миниатюрни мини  пъпки а гигантски :D
Не знам дали  се чисти по някакъв  начин кожата ми и кара подкожните пъпки да излизат , но ... положението не ми харесва .
 И за тези които  ,,гледат '' състава на крема 

Състав: AQUA, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, GLYCERYN, ETHYLHEXYL STEARATE, PARAFFINUM LIQUIDUM, ISOPROPYL PALMITATE, ISOPROPYL MYRISTATE, ALCOHOL, PROPOLIS EXTRACT, CYCLOPENTASILOXANE, HYDROGENATED CASTOR OIL, MAGNESIUM SULFATE, CUCUMIS SATIVUS JUICE, PROPYLENE GLYCOL, PARFUM, TETRASODIUM EDTA, SODIUM ASCORBYL PHOSPHATE, RETINYL PALMITATE, BHT,TRICAPRYLIN, POLYMETHYL METHACRYLATE, SODIUM HYDROXIDE, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, ASCORBIC ACID, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1,3-DIOL, PHOSPHORIC ACID, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM SULFITE, LILIAL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, CITRAL.

Крема  е на цена 5-6 лева 
  Това е моето мнение , ще се радвам ако ми предложите хубав крем за лице :)  



(Снимните са от интернет не са мои лични ! )

Любими за м. Март

Здравейте ,  Още един месец измина ..  Реших всеки месец  да публикувам любимите си продукти , защото лично на мен са ми доста любими и п...